Krolf

Krolfmesterskabet 2022.

Hvis nogen har undret sig over at der ingen oplysninger er om krolfmesterskabet 2022 som lige er afholdt, kan jeg oplyse at ingen har ville fortælle hjemmesidens webmaster om dagens forløb.

Jeg kan oplyse at der har været afholdt Krolfmesterskaber siden 2016 kun afbrudt af Corona i 2020.

Tilføjelse:

I Bestyrelsen beretning for året 2022 står der bl.a.

I 2022 blev det igen en kvinde. der blev krolfmester, nemlig Irene Nielsen. Tillykke.

Vi er mange der vil forsøge at slå dig i år!

OK-Krolfmesterskab 2021

Nr. 1. og OK- Klubmester 2021.  Johnny S. Andersen.

OK-Krolfmesterskab 2019

Nr. 1 og OK-klubmester 2019Jørgen Munksgaard.

Nr. 2 Jytte Kokholm

På delt 3. plads: Johnny Andersen, Inge Tyrsted Andersen os Johnnie Nielsen

OK-Krolfmesterskab 2018

Mandag den 18. juni blev en ny krolfmester kåret, stort tillykke til Hardy Hansen.

Ok-medlem Sonja Lindgren sagde nogle pæne ord om den nye krolfmester.

Foto: Ove Drygaard

OK-Krolfmesterskabet 2017

Torsdag den 31. august 2017 blev en ny krolfmester kåret, hjertelig tillykke til Helge Lindgren som her er fotograferet sammen med sidste års mester Lizzi Knudsen.

Foto: OK-klubben

OK-Krolfmesterskab 2016

Blev afholdt torsdag den 25. august 2016 i varmt og solrigt vejr.

Der var tilmeldt 31 spilleder, som spillede 2 runder på banen i Taastrup Kulturcenters smukke have.

Vinder og klubmester blev: Lizzi Klausen.

2. pladsen blev delt af Annette Axelsen og Ove Drygaard.

Efter krolfspillet var der frokostbuffet i Kulturcaféen med 34 deltagere. Esther Kæreby Pedersen overrakte Klubmesterdiplom og præmier.

Foto og tekst: Ove Drygaard.