Program for Januar for 2020

Onsdag den 8. januar 2020 kl.14:00

Kaffe og Kage fra kl.13:30

"KNIVES OUT"  VAR DET MORD?.

Da den rige krimiforfatter Harlan Trombay bliver fundet død dagen efter sin 85 års fødselsdag tyder det på at der sket en forbrydelse og hele familien er mistænkt!. Den excentriske privatdetektiv Benoit Blanc (Daniel Craig) sættes på sagen, og han bringer stille og roligt familiens skeletter ud af skabet.

Nytårskoncert

Tirsdag den 14. januar 2020 kl. 14:30 - 16:30

Nytårskoncert

Traditionen tro kan vi byde året 2020, i OK-Klubben, velkommen med operasanger:

Jens-Christian Wandt

og nyde de dejlige melodier og hans pragtfulde stemme.

Operasanger Jens Christian Wandt og Pianist Frederik Magle.

Optakten til en rigtig god underholding og dejlig musik. Frederik Magle Pianist Jens-Christian Wendt

Lørdag den 25. januar 2020 kl 12:00 - 14:30

" Vi spiser sammen "

I Pensionisternes Hus, Bygade 21, Høje-Taastrup

Her spiser vi menuen, hvortil der serveres 1 glas vin. Dagen sluttes af med kaffe, småkager og hyggeligt samvær. Alt for kr. 60,-

Dagens menu:

Oksekødssuppe med kød/melboller, og dertil Oksebryst i sur/sød sauce og til dessert Lagkage.

Husk tilmelding til Bente senest onsdagen før. ( Max. deltagerantal er 32 personer )

Nordkap tur-retur.

Tirsdag den 28.januar 2020 kl. 14:30 - 16:30

Nordkap tur - retur v/ Erik Demant

Foredraget er en fortælling i lyd og billeder om turen, med fokus på den fantastiske natur og livsbetingelserne i vores nabolande.

Fru Demant og jeg tankede Hondaen og kørte ca.6.300 km fra Lunderskov til Nordkap og retur. Det blev en fantastisk oplevelse. Vi kørte langs den Norske Vestkyst fra Bergen til Nordkap med afstikker til Lofoten. Hjemturen gik gennem Lapland til Sverige og ned langs den Botniske Bugt. En tur med storslået natur, møde med spændende mennesker og en kultur, som er præget af naturen og vejret.