Program for Maj 2021

Du kan til venstre herfor klikke dig frem til OK-klubbens programmer i de respektive måneder

Onsdag den 5. maj 2021 kl. 14:00

Aflyst! På grund af COVID-19.

"                  "

Kaffe og kage fra kl. 13:30

Lørdag den 8. maj 2021 kl. 12:00 - 14:30

Aflyst! På grund af COVID-19.

" Vi spiser sammen"

Her spiser vi menuen, hvortil der serveres 1. glas vin. Dagen slutter af med kaffe, og småkager og hyggeligt samvær. Alt for kr. 60,-

Dagens menu:   Kalvemørbrad

Dessert: Citronfromage

Husk tilmelding til Bente senest onsdagen før. Max. deltagerantal er 25 personer.

Kabaretkoncert

Tirsdag den 11. maj 2021 kl. 14:30 - 16:30

Aflyst! På grund af COVID-19

Kabaretkoncert med Birgitte Antonius og John Skou

Tag med på en spændende rejse i Dansk revysangs historie. Genhør med mange af de elskede revysange.

Birgitte Antonius synger akkompagneret af John Skou

Onsdag den 19. maj kl. 14:00

" Lille Sommerfugl"

Kaffe og Kage fra kl.13:30

Den Danske film " Lille Sommerfugl" er en drama-komedie skrevet og instrueret af Søren Kragh-Jacobsen

Landmanden Ernst og hustruen Louise skal holde guldbryllup i det lokale forsamlingshus med dansktop musik og kinddans.

Men som festlighederne udvikler sig, kommer flere familiehemmeligheder frem, og Ernst gemmer på den allerstørste. Familien sættes derfor overfor den ultimative prøvelse.

Zen Garden i Stenlille

Tirsdag den 25. maj 2021

Alt udsolgt-Alt udsolgt.

Udflugt til Zen Garden i Stenlille

Zen-Garden består af to haver, den gamle have og den nye have.

De er ca 24.000 kvadratmeter tilsammen. Haverne er bygget op af ca 8000 tons store granit sten, hvad der svarer til 600 læs på en lastbil. Jørgen og Jakobine har rejst meget i østen, blandt andet i Himalaya, hvorfra en del inspiration til havens bjergformationer er kommet.

Jørgen har aldrig arbejdet efter en tegning, alt har han skabt efter fri fantasi. Jørgens store passion er japanske koi karper, som kan ses i havens 4 damme. Haven har et af Europas største koi anlæg med i alt 700 kubikmeter vand. Flere af havens koi karper har vundet internationale hæderspriser for deres skønhed.

Afgang med bus fra:     Taastrup Station Centerpladsen kl. 10:00

Kl. 13:00 videre til:        Gyrstinge Skovkro, hvor der er middag

kl. 13:30.  2. retter og kaffe med lagkage,

drikkevarer for egen regning.

Pris:                                 350,00 kr pr. person

Betaling:                          Ved tilmelding

Max deltagere:                Som til 1. eller 2. busser

Tag med OK-Klubben til det Nordjyske.

Søndag den 30. maj til torsdag den 4. juni 2021

Tag med ok-klubben til det Nordjyske og oplev fiskerbyen Hanstholm

Besøg i Mønsted Kalkgruppe. Her kører vi med minetoget og får mulighed for at høre fløjtespiller Susanne Klausen.

Oplev Hanstholm fiskeaution med guide. Bunkermuseum, spis på havnen i Hirtshals, besøg Oceanarium og på hjemturen er der 1½ times rundvisning og smagsprøve på Whisky ved Brænderiet Limfjorden.

Nærmere beskrivelse udleveres efter tilmelding

Afrejse Mødested:             Taastrup Station, Centerpladsen.

Afgang kl. 8:00

I bussen serveres en kop kaffe med et

rundstykke

Pris for transport, ophold

og halvpension:                          Enk.- værelse 3.845 kr. Dob.værelse 3545 kr.

Tilmelding:                          Fra tirsdag den 5. januar

Der er reserveret:                20 dobb. værelser og 20 enk. værelser

Turleder:                              Bente Steffensen. tlf. 29 92 39 98

Lady walk