En markant ildsjæl og et varmt menneske er gået bort: – Det har hele tiden handlet om at hjælpe mennesker

sn.dk

tryk på ovenstående link og læs artiklen i Taastrup Avis

Kære alle

Det er med sorg, at vi i dag tager afsked med Bente, som i fem årtier har været medlem i OK-klubben, heraf i næsten 40 år som formand. Desuden var hun også formand for Seniorrejser, som mange af os har rejst med. For Bente var OK-klubben hendes barn. Hun nød at være sammen med alle medlemmerne, og hun satte til klubben foran sine egne behov. Ingen kan erstatte Bente, for hun var så engageret og ville det bedste for alle ælde, og ikke kun i OK-klubben. Æret være  hendes minde.

Kærlig hilsen

Johnnie Nielsen

Formand for OK-kllubben

 

Kære OK’ere

Det er med stor sorg, at vi må meddele at vores mangeårige formand Bente Steffensen er afgået ved døden tirsdag den 9. juni 2026.

Efter en kort sygdomsperiode sov Bente ind omgivet af sine kæreste.

Bente har gennem mange år været en central del af OK KLUBBERNE og har med stort engagement, dedikation og omsorg ydet en uvurderlig indsats for OK Klubbernes udvikling og fællesskab.

Hendes betydning for OK organisationen kan næppe overvurderes og hun vil blive savnet og husket med stor taknemmelighed af alle der har haft glæde af samarbejdet og fællesskabet omkring hende.

Vores tanker og medfølelse går i denne svære tid til Bentes familie og nærmeste.

På vegne af bestyrelsen vil vi udtrykke vores dybeste tak for de mange års indsats og det store aftryk Bente har sat på OK KLUBBERNE

ÆRET VÆRE BENTES MINDE

Med venlig hilsen

Bestyrelsen for OK-klubberne Danmark

Vores fem værdier

Vi vil være rummelige og gæstfrie
Alle skal føle, at de er velkomne hos os.

Alt samvær skal være ligeværdigt og baseret på tillid til hver enkelt og respekt for forskellige former for deltagelse i fællesskabet.

 

Vi vil skabe livsglæde og selvværd
Alle vores aktiviteter har formålet at skabe glæde og personlig tilfredshed.

 

Vi vil bruge vores kompetencer
Hver enkelt menneske er unikt og har noget at bidrage med. Vi ønsker derfor, at alle får mulighed for at bruge netop deres personlige evner,  så længe de ønsker det

 

Vi tror på frivillighed
At være frivillig skaber glæde og værdi for både dem, der nyder godt af indsatsen, men i høj grad også for den, der yder arbejdet. Seniorer bidrager ved deres frivillige indsats, med en meget betydelig værdi i og for samfundet.

 

Vi tror på, at generationerne har meget at give hinanden
Samarbejde på tværs af generationer og med familier og pårørende oplever vi som meget værdifuldt