Program for Juni 2020

Aflyst! på grund af Coronavirus.

Kære OK'er

Vi må desværre beklage turen til Hanstholm 2020 er aflyst. Det sker med baggrund i Mette Frederiksens pressemøde den 6.april. Da vi alle er ældre, vil det være uansvarlig at gennemfører turen på nuværende tidspunkt. Jeg vil forsøge at gennemføre den i 2021.

Kærlig hilsen Bente

Pas godt på jer selv, og på gensyn.

Mandag den 1. juni til fredag den 5. juni 2020

Tag med OK-klubben til det Nordjyske og oplev fiskerbyen Hanstholm

Overnatning på Hotel Hanstholm

Besøg i Mønsted Kalkgruppe. Her kører vi med minetoget og får mulighed for at høre fløjtespiller Susanne Klausen.

Oplev Hanstholm fiskeauktion med guide. Bunkermuseum, spise på havnen i Hirtshals, besøg Oceanarium og på hjemturen er der 1½ times rundvisning og smagsprøver på Whisky ved Brænderiet Limfjorden.

Nærmere beskrivelse udleveres efter tilmelding.

Afrejse Mødested:     Taastrup Station, Centerpladsen. Afgang kl. 8:00. I bussen serveres en kop kaffe med et rundstykke til.

Pris for transport og ophold og halvpension:     Enk. værelse kr. 3845,- Dobb. værelse kr. 3545,-

Betaling:     Depositum  kr. 1000,- ved tilmelding, resten af beløbet senest 1. maj

Tilmelding:   Mandag den 6. januar. Fra kl. 10:00 til 12:00 i kulturcentret. (Der udleveres nr. fra kl. 9:00).

Der er reserveret:     20 dobb. værelser og 20 enk. værelser

Turleder:      Bente Steffensen,   29 92 39 98

Onsdag den 3. juni 2020 kl.14:00

Aflyst! på grund af Coronavirus.

i Nordisk Film Biografer i Høje-Taastrup

"Kvinden i vinduet"

Kaffe og Kage fra kl. 13:30

Kvinden i vinduet handler om den kvindelige børnepsykolog Anne Fox, der pga.agorafobi aldrig forlader sin lejlighed i New York.

Anne bruger dagene på at udspionere sine naboer, drikke for meget vin og se gamle Hitchcock-film.

En dag møder hun sin nye smukke genbo, Jane, og et venskab etableres. Kort derefter ser hun Jane blive overfaldet i sin lejlighed, og melder det til politiet. Men ingen tror på Anne, for Jane er i live....det  er bare ikke den samme kvinde, som Anne har mødt.

Krimi-dramaet er baseret på A.J. Finns bestseller, der minder en del om bøger som " Kvinden der forsvandt" og "Kvinden i toget".