Program for Januar for 2022

Tirsdag den 4. januar 2022 kl. 14:30 - 16:30

Nytårskoncert.

Traditionen tro kan vi byde året, i OK-klubben, velkommen med operasanger: Jens-Christian Wandt

Nytårskoncert

Er desværre aflyst på grund af Corona!

Det bliver en aldeles fremragende eftermiddag, hvor vi kan nyde de dejlige melodier og hans pragtfulde stemme.

Året 2022

Er desværre aflyst på grund af Corona!

Onsdag den 5. januar 2022 kl. 14:00

Hvidstengruppen II: De efterladte

i Nordisk Film Biografer i Høje-Taastrup

Kaffe og Kage fra kl: 13:30

Den danske film " Hvidstengruppen II: De efterladte" er opfølgeren til publikumssuccesen "Hvidstengruppen" fra 2012.

Filmen starter, hvor forgængeren sluttede. Samme dag. Vi følger Tulle Fiil og hendes søster Gerda Fiil, der dømmes til rædslerne i et tysk fængsel. Deres far, bror og Tulles mand er blevet henrettet. Tulle må efterlade sit barn Gulle på to år hos Tulles mor Gudrun.

Vi følger Tulle og Gerda som krigsfanger ned gennem Tysklands krigsrædsler, mens Gudrun kæmper med alt, hvad hun har, for at få dine døtre hjem til kroen i Hvidsten.

I instruktørstolen sidder Anne-Grethe Bjarup Riis, som også stod bag den første film.

Det var en fantastisk fortælling vi hørte om, opvækst i et cirkus med hårde krav i dagligdagen og som mor til trillinger, og en alvorlig sygdom at kæmpe med og så alligevel have en lyst til livet som hun havde, det var helt utroligt.

Livet i et Cirkus

Tirsdag den 18. januar 2022 kl. 14:30 - 16:30

" Livet i et Cirkus"

Med Suzanne Berdino

Suzanne fortæller om sit liv i Cirkus og teater, hvordan det er at vokse op i en cirkus familie, i en mandsdomineret verden?

Hvad sker der, når man bryder ud og får succes med forestillinger, hvor man kommer til at arbejde sammen med Benny og Bjørn fra ABBA.

Hvordan får man det at være Cirkusprinsesse og mor til trillinger til at spille sammen? Det hele bliver krydret lidt med show indslag.

Lørdag den 22. januar 2022 kl. 12:00 - 14:30

" Vi spiser sammen"

I pensionisternes Hus, Bygaden 21, Høje-Taastrup.

Her spiser vi menuen, hvortil der serveres 1 glas vin. Dagen sluttes af med kaffe, småkager og hyggeligt samvær. Alt for kr. 60,-

Dagens menu : Beuf en Daube Provencal

Dessert: Citronfromage

Husk tilmelding til Bente senest onsdagen før. ( Max. deltagerantal er 32 personer).  Telefon:  Kun på hverdage i mellem kl. 10:00 - 12:00   29 92 39 98