Program for Juni 2022

Onsdag den 1.juni 2022 kl. 14:00

"Dawnton Abbey 2"

Kaffe og kage fra kl. 13:30

Filmen "Downton Abbey 2" er efterfølgeren til Downton Abbey fra 2019, der bygger på tv-serien af samme navn. Crawley-familien vender igen tilbage, men derudover er det småt med detaljer om plottet indtil videre.

Mandag den 13. juni til den17. juni 2022

Turen går til Fanø og Mandø

På vejen gør vi holdt ved H.C. Andersen nye museum, Frokost for egen regning.

Vi tager på tur med traktorbussen til Mandø, hvor Erling Hansen tager os med på eventyr. Vi besøger Mandø Mølle, mejeriet, stormflods-søjlen mm. Husk fornuftige sko der tåler vand.

Vi besøger Tirpitz, de gamle kanonbunkere og deres hemmeligheder. Herefter videre til Blåvand hvor der er frokost for egen regning.

Med færgen til Fanø (det tager 12 min) kommer vi til Sønderho, og Nordby. Vi går i de smalle gader med fine huse. Frokost indtages på den "gamle kro". Fredag formiddag hjemrejse.

Husk krus/kop til kaffen i bussen.

Mandag den 13. juni:          kl.8:00     Afgang fra Taastrup Station

Pris pr. pers. dobb.vær:                       kr. 3.375,00

Pris pr. pers. i enk.vær:                        kr. 4.350,00

Betaling ved tilmelding:                       kr. 1.000,00 i depositum resten senest 4. uger før afgang.

Priser omfatter:                   2. dage      med halvpension

2. dage      med helpension

Og 4. overnatninger             på              Hotel Varde

Tilmelding: den 3. januar 2022 kl. 9:00 i Kulturcentret.

Kun ved personligt fremmøde, og max 2 billetter pr .medlem.