Program for november 2022

Du kan til venstre herfor klikke dig frem til OK-klubbens programmer i de respektive måneder

Senior bio - Film for de unge over 65 i Taastrup

Onsdag den 2. november kl. 14:00

" Lykkelige omstændigheder"

Kaffe og Kage fra kl. 13:30

Den danske romantiske komedie " Lykkelige omstændigheder" handler om søstrene Katrine og Karoline, der var tætte som børn, men som i dag kunne leve meget mere forskelligt.

Karoline lever i et forgældet forhold med den arbejdsløse DJ Ronny. Katrine har derimod det hele i sit forhold med den succesfulde bygmester Markus. Det vil sige alt undtagen børn.

Billetprisen er steget til 105,- kroner.

Ubehandlet høretab

Tirsdag den 8. november 2022. kl.14:30 - 16:30

Hvad betyder et ubehandlet høretab for dit helbred

Foredrag v/ Mia Svenningsen Hansen

Audika Hørecenter

I er meget velkomne til at stille spørgsmål undervejs, og efter foredraget er der mulighed for at tale individuelt med jer, hvis nogen ønsker det, evt. ved kaffebordet

Odd Fellow Palæet

Tirsdag den 15. november 2022

På tur til Odd Fellow Palæet i Bredgade

Historik og smukke omgivelser

Odd Fellow Palæet har med sine unikke omgivelser og lange historie gennem tiderne, budt mange prominente gæster fra hele verden velkommen.

Nu kan man, endelig, byde prominente gæster fra OK-Klubben velkommen. Og vi glæder os.

Der er rundvisning i ca. 1½ time i rokokobygningen fra 1755. Herefter frokost med dagens sildemad og 2. uspecificeret stykker smørrebrød med 1. glas vin, vand eller øl, efterfulgt af kaffe og småkager.

Afgang:                     Taastrup station  kl. 9:30

Pris:                           230,- kr.

Tilmelding:               Ved tirsdagsmøderne

Betaling:                    Senest 14 dage før afgang

Max deltagere:          50 personer

Turleder:                    Johnnie Nielsen

Bankospil

Tirsdag den 22. november 2022. kl. 14:30 - 16:30

Æblekage, kaffe og Bankospil

Så er det bankotid igen, kom og spil med om de mange fine gevinster. Tag gerne andre med, du støtter en god sag.

" Vi spiser sammen"

Lørdag den 26. november 2022. kl. 12:00 - 14:30

"Vi spiser sammen"

I Pensionisternes Hus, Bygaden 21, Høje-Taastrup.

Her spiser vi menuen, hvortil der serveres 1 glas vin. Dagen sluttes af med kaffe, småkager og hyggeligt samvær. Alt for kr. 60,-

Dagens menu: Mørbradgryde

Dessert: Fromage

Velbekomme